جمهوری اسلامی ایران

سازمان صنعت، معدن و تجارت

استان خوزستان(آزمایشی)

city
   
 
    • فرم نظام پیشنهادات

      دبیرخانه نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها

       فرم ارائه پیشنهاد

       

       همکارگرامی خواهشمند است برای ارائه پیشنهاد کلیه فیلدهای مربوطه را تکمیل فرمایید:

      نام و نام خانوادگی پیشنهاد دهنده اصلی : *
      عنوان پست سازمانی : *
      محل خدمت : *
      سطح تحصیلات : *
      سنوات خدمت : *
      درصد مشارکت درارائه پیشنهاد : *
      وضعیت استخدامی : *
      نام و نام خانوادگی پیشنهاد دهنده دوم :
      نام و نام خانوادگی پیشنهاد دهنده سوم :
      عنوان پیشنهاد : *
      شرح روش پیشنهادی :
      مزایای روش پیشنهادی :
      امکانات مورد نیاز جهت اجرای پیشنهاد :
      توضیحات :
      پیوست فایل :
      هیچ فایلی انتخاب نشده است

      انواع فایلهای مجاز: pdf و doc و xls و ...

      پیشنهاد :

       ارائه هرگونه ایده و راه کار در قالب نظام پیشنهادها که باعث حل مشکل یا بهبود در فرآیندهای مو جود د خدمات سازمان گردد پیشنهاد نامیده می شود.

       اهداف نظام پیشنهادها :

      اشاعه فرهنگ همکاری داوطلبانه و خودجوش ، بهبود روحیه و انگیزه کارکنان ، افزایش خلاقیت ، ابتکار و نوآوری ، تقویت مسئولیت پذیری و تعلق سازمانی ، بهبود بهره وری ، ارتقای کیفیت و ارائه خدمات ، کاهش مقاومت در مقابل تغییر ، توانمند سازی مدیران و کارکنان ، افزایش پویایی و انعطاف پذیری ، گردش بهتر اطلاعات و اطلاع رسانی ، افزایش درآمدها و کاهش هزینه ها ، افزایش سرعت و دقت ، کاهش زمان انجام کار

       شرایط ارائه پیشنهاد :

      1) پیشنهاد می تواند به صورت فردی یا گروهی باشد

      2) حق ارائه پیشنهاد شامل کلیه کارکنان مرکز و واحدهای تابعه سازمان اعم از (نیروهای رسمی ، پیمانی ، قراردادی و شرکتی و ...) و سایر کسانی که به نحوی با سازمان در ارتباطند ( ارباب رجوع ، عمو م مردم ) می باشد

      3) صرفنظر از محل خدمت همکاران هر کس می تواند در خصوص هر موضوعی پیشنهاد دهد.

      4) پیشنهاد بایستی قابلیت اجرا داشته و آرمانی نباشد.

      5) پیشنهاد بایستی روشن و واضح بوده ، مبهم و دو پهلو نباشد.

       زمینه های ارائه پیشنهادات :

      1) بهبود روشهای انجام کار و تسریع در امور (ساده سازی و کاهش اسناد و مدارک ، افزایش سهولت در انجام کار ، ساده کردن گردش کار و ارائه طرح سیستم های مکانیزه برای افزایش سرعت و دقت در انجام امور )

      2) افزایش کمیت و کیفیت خدمات و بهره وری

      3) بهبود کیفیت ( بهبود کیفیت عملکرد ، کاهش دوباره کاری ، بهینه کردن برنامه ریزی ، بهینه کردن سیستم های تصمیم گیری ، ارزیابی و نظارت و هماهنگی در برنامه ریزی )

      4) صرفه جویی در مواد ، وقت ، ا نرژی ، هزینه و سایر منابع

      5) بهبود شرایط محیطی کار ( افزایش ایمنی ، کاهش سر و صدا ، کاهش آلودگی هوا ، ایجاد نظم و انضباط ، زیباسازی و پاکسازی محیط کار ، استفاده بهینه از فضای محیط کار و بهبود شرایط بهداشتی )

      6) ارتقاء سطح کارآیی و اثربخشی

      7) افزایش رضایت ارباب رجوع از طریق تسریع و بهبود کیفیت ارائه ی خدمات

      8) افزایش خلاقیت و نوآوری

      9) بهبود کیفیت زندگی کارکنان و افزایش سطح انگیزش، دانش و مهارت کارکنان

      10)ارتقاء شان و جایگاه سازمان و واحدهای تابعه در نزد افکار عمومی ، بهبود ارتباطات با سایر دستگاهها

      11) استفاده بهینه و مطلوب از منابع و ظرفیتهای بالقوه موجود در سازمان

      12) بهسازی نظام های مدیریتی

      کد امنیتی :
      *
مجموع بازدیدها : 1,920,605
تعداد بازدید امروز : 850
آخرین به روزرسانی : 20:17  1397/12/28